Riešenia vybraných situácií
Riešenia vybraných situácií
Všetko o poskytovanej podpore pre používateľov.
Potomkovia článku (13)
-
Poskytujete podporu pre používateľov?
Áno, v rámci platených plánov poskytujeme podporu na mailovej adrese info@archimetes.com. Pred odoslaním požiadavky prosím skontrolujte, či Vaša otázka nie je už zodpovedaná v časti často kladené...
-
Čo je potrebné pripojiť k požiadavke o pomoc?
K požiadavke je potrebné pripojiť: stručný popis chyby alebo situácie a snímok obrazovky, logy z aplikácie, ktoré urýchlia hľadanie problému - k logom je možné sa dostať nasledovne: kliknúť na...
-
Advokátsky preukaz mi nefunguje, ale napr. eID karta funguje. Čo robiť?
Táto situácia môže nastať v dôsledku neaktuálnych ovládačov, alebo spustenej aplikácie eID klient (na MacOS je v tomto prípade vhodné skúsiť vypnúť eID klienta). Aktuálne ovládače SECURESTORE pre...
-
Výber certifikátu na eID - Pri pokuse o prístup na úložisko za pomoci ovládača nastala chyba
Ak používate eID a pri výbere certifikátu sa objaví na obrazovke chyba "Pri pokuse o prístup na úložisko za pomoci ovládača nastala chyba ("C:\Program Files (x86)\EAC MW klient\pkcs11_x64.dll")"...
-
Všetky certifikáty majú po overení oranžový indikátor a nie je možné ich vybrať.
Táto situácia môže nastať v dôsledku problému pri sťahovaní tzv. dôveryhodných zoznamov, ktoré slúžia na overenie certifikátov, z internetu. V prípade, že v aplikácii nie je možné overiť certifikát...
-
Úprava tohto typu dokumentu nie je s aktuálnym nastavením aplikácie podporovaná.
Pri práci s aplikáciou je možné natrafiť na nasledovné upozornenie: PDF dokumenty (ale napr. i formuláre) určené na podania pre ORSR a iným OVM je potrebné upraviť do tzv. formátu vhodného pre...
-
Chyba "Úprava dokumentu do formátu vhodného pre verejnú správu nebola úspešná"
Problém bude pravdepodobne v starej verzii doplnkového softvéru LibreOffice, ktorý aplikácia Podpisuj používa na úpravu dokumentov do formátu PDF/A (tzv. archívny formát PDF) ak nemáte vlastný...
-
Text a písmená v dokumente sú pred podpisom zdvojené alebo ťažko čitateľné. Prečo?
Problém "zdvojeného textu" nesúvisí s podpisom, ale s úpravou PDF dokumentov do formátu PDF/A (tzv. archívny formát PDF, ktorý je predpísaným formátom pre použitie vo verejnej správe). Vyskytuje...
-
Čo znamená chyba 108 - osoba nie je evidovaná?
Táto chyba znamená, že nesúhlasí názov (právnickej) osoby alebo IČO medzi údajmi evidovanými v EZZK a údajmi evidovanými v našom systéme. Ak sa Vám zobrazí táto chyba na klientovi v prípade, že...
-
Duplicitné zadávanie PIN-u na kartách MONET+ ProID+Q
Otázka Máme nové čipovú kartu MONET+ ProID+Q, avšak pri používaní programu Podpisuj, ovládač vyžaduje 2x zadanie rovnakého PINu. Rovnako ne je možné ani hromadne podpisovať, lebo 2x zadať PIN...
-
Podporuje Podpisuj nové doložky právoplatnosti a vykonateľnosti slovenských súdov (XII/2021) ?
Áno Podpisuj nové súdne doložky právoplatnosti a vykonateľnosti podporuje. Tu sú o tom oznamy: https://www.slovensko.sk/sk/oznamy/detail/_aktualizacia-formatu-dolozky-p...
-
Ako získať API kľúč pre prepojenie s volajúcimi aplikáciami?
Podpisuj je možné v súlade so Zmluvnými podmienkami využívať len s nižšie uvedenými aplikáciami tretích strán. Na prepojenie je potrebné: A) prihlásiť sa na portál www.podpisuj.sk a: poznačiť si...
-
Prečo pri overovaní ZK v registri dostávam informáciu o chýbajúcej časovej pečiatke?
Pokiaľ ide o informáciu „Ku autorizácii záznamu nie je pripojená kvalifikovaná elektronická časová pečiatka.“, tak táto pochádza zo systému EZZK (centrálna evidencia zaručených konverzií) v gescii...