Podpora pre používateľov
Podpora pre používateľov
Všetko o poskytovanej podpore pre používateľov.
Child Articles (7)
-
Poskytujete podporu pre používateľov?
Áno, v rámci platených plánov poskytujeme podporu na mailovej adrese info@archimetes.com. Pred odoslaním požiadavky prosím skontrolujte, či Vaša otázka nie je už zodpovedaná nižšie. Vybrané plány...
-
Čo je potrebné pripojiť k žiadosti o pomoc?
K žiadosti je dobré pripojiť: stručný popis chyby alebo situácie a snímku obrazovky, informáciu u verzii operačnéhjo systému a aplikácie Podpisuj. Získate ju kliknutím na modré "i" vpravo hore....
-
Advokátsky preukaz mi nefunguje, ale napr. eID karta funguje. Čo robiť?
Táto situácia môže nastať v dôsledku neaktuálnych ovládačov, alebo spustenej aplikácie eID klient (na MacOS je v tomto prípade vhodné skúsiť vypnúť eID klienta). Aktuálne ovládače SECURESTORE pre...
-
Text a písmená v dokumente sú pred podpisom zdvojené, alebo ťažko čitateľné. Prečo?
Tento problém nesúvisí s podpisom a vyskytuje sa pri úprave PDF dokumentov do formátu PDF/A, ak na úpravu používate kancelársky balík LibreOffice. Problém sa týka PDF dokumentov naskenovaných v...
-
Nie je možné overiť ani vybrať certifikáty. Čo mám robiť?
Táto situácia môže nastať v dôsledku problému pri sťahovaní tzv. dôveryhodných zoznamov, ktoré slúžia na overenie certifikátov, z internetu. V prípade, že v aplikácii nie je možné overiť certifikát...
-
Ako sa zaregistrujem do EZZK?
Postup pri registrácii do centrálnej evidencie záznamov o zaručenej konverzii je popísaný na stránke Návod na registráciu do EZZK. Medzi najčastejšie chyby pri registrácii patrí nesúlad mena osoby...
-
Čo znamená chyba 108 - osoba nie je evidovaná?
Táto chyba znamená, že nesúhlasí názov osoby alebo IČO medzi EZZK a Vašimi údajmi v našom systéme. Ak sa Vám zobrazí táto chyba na klientovi v prípade, že chcete získať číslo konverzie a pamätáte...