Často kladené otázky
Ako si zmením alebo odblokujem PIN?
1. Čipová karta Starcos (preukaz advokáta)
Čipová karta Starcos používa aplikáciu SecureStore, ktorá je
voľne k stiahnutiu na webových stránkach výrobcu. Pre odblokovanie
karty postupujte podľa príručky výrobcu, strana 11 resp. 12:
https://www.ica.cz/Userfiles/files/prirucky/I.CA%20SecureStore%20-%20u%C5%BEivatelsk%C3%A1%20p%C5%99%C3%ADru%C4%8Dka.pdf
2. Čipové karty SafeNet eToken a IDPrime
Najprv je potrebné spustiť aplikáciu SafeNet Authentication
Client:
Keď aplikácia beží na pozadí, je potrebné vpravo dole kliknúť pravým
tlačidlom myši na ikonu aplikácie a zvoliť možnosť "Nástroje":
Otvorí sa aplikácia, v ktorej môžeme vidieť, že počet zostávajúcich
pokusov na zadanie hesla k tokenu je 0:
Pre zmenu hesla k tokenu je potrebné kliknúť na piatu ikonu sprava v
pravej časti aplikácie:
Následne je potrebné pre overenie zadať heslo správcu:
Po zadaní správneho hesla správcu môžeme nastaviť nové heslo k tokenu:
Po úspešnom nastavení hesla k tokenu môžeme vidieť, že počet
zostávajúcich pokusov na zadanie hesla k tokenu sa zmenilo na 5:
Ešte musíme nastaviť PIN digitálneho podpisu. Pre toto nastavenie je
potrebné kliknúť na poslednú ikonu v pravej časti aplikácie:
Pre overenie je najprv potrebné zadať PUK pre digitálny podpis:
Po úspešnom overení môžeme nastaviť nový PIN pre digitálny podpis: