Často kladené otázky
Čo znamená chyba 108 - osoba nie je evidovaná?
Táto chyba znamená, že nesúhlasí názov (právnickej) osoby alebo IČO medzi údajmi evidovanými v EZZK a údajmi evidovanými v našom systéme. Ak sa Vám zobrazí táto chyba na klientovi v prípade, že chcete získať číslo konverzie a pamätáte si, čo presne ste zapísali pri registrácii do EZZK, pošlite nám tieto informácie na info@archimetes.com. Ak si to už nepamätáte, skúste urobiť registráciu v EZZK znova a údaje si poznačte.
Je žiaľ potrebné dávať si pozor aj na maličkosti, napríklad medzera za čiarkou v názve spoločnosti a pod.
Ak Vám pri opätovnej registrácii systém EZZK odpovie, že táto osoba je už registrovaná, znamená to, že ste "uhádli" IČO, ale názov osoby Vám to neprezradí. V tomto prípade musíte žiaľ požiadať o spoluprácu podporu na EZZK prostredníctvom adresy ezzk@vicepremier.gov.sk. Jednoducho sa ich opýtajte, pod akým menom ste v EZZK zaregistrovaní.
Názov osoby (organizácie) v našej aplikácii vidíte v zátvorke pri Vašom mene na hornej lište aplikácie:
Registračný formulár do EZZK: https://www.iomo.sk/ezzkregistracia