Často kladené otázky
Odpovede na otázky z prieskumu spokojnosti k podpore služby Podpisuj
Začiatkom januára 2024 sme vykonali prieskum spokojnosti klientov s
kvalitou podpory služby Podpisuj.
Z odpovedí klientov sme vybrali
otázky, ktoré sa v tomto prieskume vyskyli a ich zodpovedanie by mohlo
pomôcť širšej skupine klientov. Skontrolujte si prosím, či niektorá z
otázok a odpovedí nie je relevantná aj pre Vás a Vašu prax.
-
Dodatočné zadanie PIN-u je často vynútené bezpečným kvalifikovaným zariadením na vytváranie podpisu (čipovou kartou resp. jej ovládačom) a nie aplikáciou. Ide o bezpečnostné opatrenie, ktoré...
-
Ohľadom podpisu pre OR SR je pravdepodobné, že problém spočíva len v drobnom nastavení aplikácie. Tejto téme sa venujeme podorbnejšie v tomto článku. Prosím prečítajte si dostupný článok návod a...
-
Aplikácia údaje po aktualizáciách nevymazáva (ani prihlasovacie ani iné nastavenia). Pre zapamätanie si prihlásenia je potrebné mať zaškrtnutú voľbu "Zapamätaj si ma". V reakcii na túto otázku sme...
-
Tejto téme sa podrobne venujeme v tomto článku. Prosím pozorne si ho prečítajte. Pozornosť si dovolíme upriamiť na vetu v tretej odrážke: ... ak nemôžete využiť vyššie uvedené postupy a nemáte...
-
Nad touto témou dlhodobo uvažujeme, ale nie je to jedoduchá úloha. Rozpoznanie umiestnenia podpisu alebo pečiatky či vodoznaku nie je triviálna úloha, zatiaľ čo nájdenie kvalifikovaných podpisov v...
-
Výnimočne sa stretávame s týmti tvrdeniami a ich preverovanie je zložité. Faktúry sa odosielajú z fakturačného systému Superfaktúra a vo všeobecnosti neevidujeme z ich zasielaním žiadny problém....
-
Tento prípad nastáva ak jedna strana podpísla listinný dokument a následne došlo ku konverzii takéhoto dokumentu advokátom. Kataster namieta, že vykonanie konverzie takéhoto dokumentu a autorizácia...