Zaslaná faktúra sa mi nikdy neobjavila v doručenej pošte

Výnimočne sa stretávame s týmti tvrdeniami a ich preverovanie je zložité. Faktúry sa odosielajú z fakturačného systému Superfaktúra a vo všeobecnosti neevidujeme z ich zasielaním žiadny problém. Môže sa stať, že Váš mailový server alebo klient vyhodnotí takýto email ako nežiaduci (tzv. Spam) a odfiltruje ho alebo uloží do zvláštneho priečinka. V prvom rade odporúčame preveriť či email neskončil namiesto v doručenej pošte vo zvláštnom priečinku pre nevyžiadanú poštu (tzv. Spam alebo Junk). Ak by k odmietaniu dochádzalo opakovanie je potrebné tento problém riešiť s Vašim poskytovateľom elektronickej pošty. Z praxe vieme, že u najpoužívanejších globálnych poskytovateľov ako je Microsoft Office365, alebo Gmail tento problém nenastáva. 

Popri vyššie uvedenom odporúčame si do kalendára nastaviť termíny kedy očakávate faktúry (3, 6, 12 mesiacov) a aktívne sa pozrieť do svojho účtu na https://www.podpisuj.sk. Sekcia "Plány a služby" obsahuje zoznam všetkých Vašich faktúr, ich stav a aj možnosť ich online cez platobnú bránu zaplatiť jedným klikom, bez toho aby ste opisovali čísla účtov alebo variabilné symboly. Takto, cez platobnú bránu uhradená faktúra, sa do pár minút dostane do našich systémov a v prípade, že bola príčinou blokácie účtu sa aj do pár minút účet odblokuje.

Inteligentné automatické dopĺňanie bezpečnostných prvkov dokumentu pri zaručenej konverzii z listinnej do elektronickej podoby Predchádzajúca