Navigácia

  • Preskoč na obsah

Podpisuj

Prihlásenie

Podpisuj

  • Domov
  • Na stiahnutie
  • Objednávka
  • Často kladené otázky
  • Partneri

Ako prejsť z jedného plánu na iný plán?

  • FAQ
    • O Podpisuj
    • Cenník
      • Koľko stojí Podpisuj?
      • Prečo boli zavedené predplatné plány a ako budú koexistovať s pôvodnými plánmi?
      • Je možné použiť viac časových pečiatok ako je v pláne predplatených?
      • Čo znamenajú „plány šité na mieru“ pre našu advokátsku kanceláriu?
      • Ako prejsť z jedného plánu na iný plán?
      • Čo znamená "Poplatok za poskytnutie kvalifikovanej služby overenia" na faktúre?
    • Podporované typy dokumentov a podpisov
    • Podporované operačné systémy a zariadenia
    • Zaručená konverzia
    • Zaznamenávané údaje o dokumentoch
    • Riešenia vybraných situácií
    • Legislatíva

Ako prejsť z jedného plánu na iný plán?

Rss (Otvorí sa v novom okne)(Otvorí sa v novom okne) Tlač

O zmenu plánu možno požiadať na našej stránke a zmena sa vykoná ku koncu fakturačného obdobia. Postup je nasledovný:

1. V aplikácii si vyberte voľbu "Stránky Organizácie".

2. Na stránkach organizácie si vyberte voľbu "Plány a služby" a stlačte tlačidlo "Zmena plánu".

Na tomto mieste následne uvidíte aj všetky elektronicky generované fatúry, ktoré z tohto miesta môžete pomocou VISA karty aj uhradiť.

Čo znamenajú „plány šité na mieru“ pre našu advokátsku kanceláriu? Predchádzajúca Čo znamená "Poplatok za poskytnutie kvalifikovanej služby overenia" na faktúre? Ďalšia
  • Často kladené otázky
  • Používateľská príručka
  • Overenie v EZZK
  • Cenník služieb
  • Objednávka
  • Kontakt
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube
© 2019-2022 Archimetes, s.r.o. • Zmluvné podmienky & Zásady ochrany osobných údajov