Často kladené otázky
Zaslaná faktúra sa mi nikdy neobjavila v doručenej pošte
Výnimočne sa stretávame s týmti tvrdeniami a ich preverovanie je
zložité. Faktúry sa odosielajú z fakturačného systému Superfaktúra a
vo všeobecnosti neevidujeme z ich zasielaním žiadny problém. Môže sa
stať, že Váš mailový server alebo klient vyhodnotí takýto email ako
nežiaduci (tzv. Spam) a odfiltruje ho alebo uloží do zvláštneho
priečinka. V prvom rade odporúčame preveriť či email neskončil
namiesto v doručenej pošte vo zvláštnom priečinku pre nevyžiadanú
poštu (tzv. Spam alebo Junk). Ak by k odmietaniu dochádzalo opakovanie
je potrebné tento problém riešiť s Vašim poskytovateľom elektronickej
pošty. Z praxe vieme, že u najpoužívanejších globálnych poskytovateľov
ako je Microsoft Office365, alebo Gmail tento problém nenastáva.
Popri vyššie uvedenom odporúčame si do kalendára nastaviť termíny
kedy očakávate faktúry (3, 6, 12 mesiacov) a aktívne sa pozrieť do
svojho účtu na https://www.podpisuj.sk. Sekcia
"Plány a služby" obsahuje zoznam všetkých Vašich faktúr, ich
stav a aj možnosť ich online cez platobnú bránu zaplatiť jedným
klikom, bez toho aby ste opisovali čísla účtov alebo variabilné
symboly. Takto, cez platobnú bránu uhradená faktúra, sa do pár minút
dostane do našich systémov a v prípade, že bola príčinou blokácie účtu
sa aj do pár minút účet odblokuje.