Oznam Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR (originál) k výpadkom EZZK

Vážené používateľky, vážení používatelia služby Centrálnej evidencie záznamov zaručenej konverzie (EZZK), 

Na Ministerstve investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR momentálne evidujeme výpadok služby EZZK u všetkých poskytovateľov, nakoľko pri plánovanej revízii napájacej vetvy na strane DataCentra na Kopčianskej ulici došlo k výpadku sieťového pripojenia k serverom na viacerých projektoch vrátane služby zaručenej konverzie. K výpadku došlo 11.7.2023 o 12:40. Postupne sa dotknuté služby obnovovali, na obnovení služby EZZK sa momentálne intenzívne pracuje. 

Vzhľadom na technický problém, ktorý vznikol s nedostupnosťou služby centrálnej evidencie záznamov o vykonanej zaručenej konverzii (EZZK) nie je možné vykonávať zaručenú konverziu a splniť tak zákonnú povinnosť zaručenej konverzie, ak ju právny predpis vyžaduje. 

Rozumieme, aké dôležité je pre vás udržať prístup k tejto službe a aký vplyv to môže mať na vaše činnosti. Uisťujeme vás, že vyriešenie tejto situácie je pre nás najvyššou prioritou. 

Pre tento konkrétny výpadok sme zriadili špeciálnu emailovú adresu, kam môžete posielať svoje pripomienky a sťažnosti pomoc@mirri.gov.sk. Mailová adresa ezzk@mirri.gov.sk bude naďalej slúžiť pre bežnú komunikáciu ohľadom EZZK, mimo tejto krízovej situácie.  

Ďakujeme za Vašu trpezlivosť a za spôsobené problémy sa ospravedlňujeme.

MIRRI SR

Pribinova 25 | Tower 115  |  811 09 Bratislava  |  Slovenská republika

www.mirri.gov.sk

Zmeny pri výkone zaručenej konverzie od 1.3.2022 Předchozí